Nézzük végig, milyen előnyökkel járhat számodra, mint MLM üzletben dolgozó számára, ha az online munkavégzésed során automatizált tájékoztató rendszert (ATR) használsz.
 
 
A rendszer használatának folyamata leegyszerűsítve így néz ki:
 
  • feladsz egy hirdetés, benne a rendszerben kapott egyedi linkeddel
  • a látogató erre a linkre rákattintva eljut az egyik feliratkoztató oldalra 
  • elolvassa, megnézi az ott lévő tartalmat
  • ha ez eléggé felkeltette az érdeklődését, feliratkozik az oldalon a hírlevélre
  • a háttér rendszer azonosítja, hogy a te linkeden keresztül érkezett, így a továbbiakban úgy kezeli, hogy ő a te jelölted (a neki érkező levelekben a te neved, elérhetőségeid szerepelnek, a te regisztrációs linkedet, kódodat kapja meg a sorozat megfelelő levelében)
  • ha a levélsorozat hatására úgy dönt, regisztrál, és már látod a céges rendszeredben, hogy új regisztrálód érkezett, természetesen akkor a szponzori feladataidat el kell végezned (felveszed vele a kapcsolatot, megismerkedtek, segítesz neki).
 
Egészen idáig neked semmi egyéb dolgod nem volt, mint hogy feladtad a hirdetésedet.
 
  • nem kellett weboldalt készítened
  • nem kellett hírleveleket írnod és kiküldened
  • nem kellett órákat töltened az alap információk átadásával
  • nem kellett aggódnod, megfelelsz-e a GDPR előírásoknak
  • nem kellett értened képszerkesztéshez, videókészítéshez, szövegíráshoz, weboldal készítéshez, rendszerépítéshez, automatizáláshoz, és még egy csomó mindenhez, mert kész marketing anyagokat is kaptál a rendszerhez. 
 
 
Az ATR használatának legfontosabb előnyei a következők:
 
 

1. Időt takarítasz meg

Online sokkal időtakarékosabban lehet dolgozni az ATR-rel, mint hagyományosan: nem kell minden egyes érdeklődőnek egyenként, több óra időráfordítással elmondani újra és újra az alap infókat. A rendszer segítségével el lehet kerülni a sok felesleges egyenkénti tájékoztatást, ahol általában az érdeklődők többsége végül elutasít, és lelép. A sok megspórolt időt fordíthatod másra, pl. az offline, élő csapatépítésre, bemutatókra, vagy a családodra. Csoportépítőként lényegesen kevesebbet kell foglalkoznod a leendő munkatársak “előképzésével” is, mert amikor már kapcsolatba léptek ténylegesen, addigra az alap információkat már megkapta a hírlevelekből.
 

2. Pénzt takarítasz meg

Ha magadnak építenél fel egy ilyen önműködő rendszert, az rengetegbe kerülne. 
Ha nem értesz ezekhez a dolgokhoz, meg kell fizetned szakembereket, akik elkészítik neked: weboldal készítőt, szövegírót, grafikust, automatizáló szakembert, adatvédelmi szakértőt, jogászt, könyvelőt.
Ha értesz hozzá, és te magad csinálod, akkor is sok költséged lesz vele: tárhely, domain név, hírlevél küldő és partnerprogram kezelő díja, videós és grafikai szoftverek, GDPR megfelelőséghez szükséges dokumentumok és egyebek elkészíttetése, és persze a rengeteg ráfordított saját munkaórád – hiszen a te időd is pénz.
Összességében több százezer forinttól a csillagos égig terjedhet egy ilyen rendszernek az elkészíttetése.


3. Nem veszíted el az érdeklődőt

Ha valaki egyszer érdeklődést mutat és feliratkozik a hírlevélre, később többször is el lehet érni, fenn lehet tartani az érdeklődését, meg lehet keresni újdonságokkal, szintén automatikusan, időráfordítás nélkül. Sokan csak sokadik “érintésre” szánják el magukat bármire is, ha elsőre nemet mond, az nem biztos, hogy végleges nem. Ha a hagyományos módon dolgozol online (hirdetsz, az érdeklődővel beszélsz), utána nem fogod tudni többször elérni, maximum csak kéretlen megkeresésekkel, amit sokan zaklatásnak vesznek.


4. Biztonságban vagy GDPR szempontból

Ha a rendszerrel online dolgozol, úgy tudsz feliratkozókat gyűjteni, hogy közben nem kell aggódnod a GDPR* miatt (szigorú szabályozású Európai Uniós Adatvédelmi Rendelet).
Azt biztosan tudod, hogy ha űrlapot, weboldalt készítesz, feliratkozókat gyűjtesz, személyes adatokkal kerülsz kapcsolatba – megadják neked az email címet, telefonszámot, stb.-, neked is meg kell felelned a GDPR szigorú előírásainak. És ezt nem érdemes figyelmen kívül hagyni, mert elég magasak lehetnek a büntetési tételek – ami magánszemélyekre is vonatkozik. De ATR használóként ez nem érint téged, ugyanis a GDPR-nek való megfelelés meg van oldva rendszer szinten.
* amennyiben más csatornán nem gyűjtesz be személyes adatokat


5. Színvonalassá teheted az online megjelenéseidet

Ha netán szerényebb számítástechnikai / helyesírási / kommunikációs képességekkel rendelkezel, eleve hátránnyal indulsz az online munkában. Ha ilyen helyzet áll fenn, ez a rendszer különösen nagy segítség lehet számodra. Hiszen mindent kulcsrakészen, azonnal használatba vehetően kapsz meg. Nem probléma, ha bizonytalan a helyesírásod, vagy ha nem tudsz olyan jól fogalmazni. Már megcsináltuk helyetted.


6. Kitágulnak a lehetőségeid

Sokféle marketing eszköz felhasználását kapod meg a rendszeren keresztül, kulcsrakészen, úgy, hogy semmi egyéb teendőd nincs, csak hirdetések feladása.
Nem kell weboldalt készítened, hírleveleket írnod és kiküldened, órákat töltened az alap információk átadásával – mégis használni tudod ezeket. Nem kell értened képszerkesztéshez, videókészítéshez, szövegíráshoz, weboldal készítéshez, rendszerépítéshez, automatizáláshoz, és még egy csomó mindenhez, mert kész marketing anyagokat is kapsz a rendszerben. 


7. Leegyszerűsíti a feladatokat

A tájékoztatás egészen a regisztrációig végigkísérve automatizálva van, csapatépítőként már csak azokkal kell felvenned a kapcsolatot, akik regisztráltak hozzád. Onnantól kezdve a szponzori feladataid természetesen megvannak.
 

8. Elkerülheted az elutasításokat

Ha a hagyományos módon dolgozva sok emberrel beszélsz, akik többsége aztán a végén nemet mond, az eléggé lelombozó tud lenni, könnyen csalódott leszel. Ám a rendszerrel dolgozva ez elkerülhető. Persze itt sem lesz varázsütésre mindenki érdeklődő, akit elérsz, viszont akit nem érdekel az, amit ajánlasz, az egyszerűen leiratkozik a hírlevelekről, anélkül, hogy te tudnál róla, így nem kelt benned rossz érzéseket az elutasítás.
 

9. Növelheted a hatékonyságodat

Az ATR rendszer használatával nagyságrendekkel több emberhez juttatható el az információ egységnyi idő alatt, mint a hagyományos módon. Egy időben, párhuzamosan sok-sok ember kattinthat a linkedre, és kezdheti meg a tájékozódást, míg hagyományos módon egyszerre csak egy emberrel tudsz beszélni.
 

10. Kivédheted a megkerülést

Lehet, te is tapasztaltál már olyat, hogy valakit informálsz, töltöd vele az idődet, aztán végül mégsem hozzád, hanem a szomszédasszonyához regisztrál… Ez neked többszörösen kár, feleslegesen kiesett elpazarolt idő. Ha egy érdeklődőt a weboldalra irányítasz, és feliratkozik a linkeden, a hírleveleken keresztül, a folyamatos “kapcsolat” révén kiépül benne feléd egy bizonyos “ismertség, bizalom”. A megfelelő levélben a te regisztrációs linkedet kapja meg, tud hozzád regisztrálni. Persze, előfordulhat így is, hogy végül úgy dönt, máshoz regisztrál – bár kevesebb eséllyel, mint egy egyszeri beszélgetés, tájékoztatás után. Ha így is dönt,  nem fog annyira bosszantani, hiszen nem pazaroltad rá feleslegesen az idődet.
 

11. Nem kell senkit zaklatnod

Az online hálózatépítés “rákfenéje”, hogy sokan rosszul csinálják: bejelölgetnek, megszólítanak kéretlenül idegeneket, és azonnal rájuk ömlesztik az üzleti ajánlatukat. Emiatt a viselkedés miatt egyre rosszabb az MLM-ben dolgozók és magának az MLM-nek a megítélése. A legtöbb ember nem szereti, ha olyasmire akarják rávenni, ami az ő fejében meg se fordult, amiről nem ő érdeklődött. Az ATR használatával soha, senkire nem kell kéretlenül ráírnod, nem kell az ismerőseidből címlistát írnod, nem kell közülük senkit felhívnod: csak feladod a hirdetéseidet, és akit érdekel, akinek felkeltetted az érdeklődését, az kattint, és feliratkozik. És ha akarja, Ő fog megkeresni TÉGED. Óriási a különbség. 
 
 
Láthatod, hogy nagyon sok dolog szól az ATR használata mellett. Lényegében mentesülsz a rendszer elkészítésével járó rengeteg tanulás, munka, költség és felelősség alól, és azonnal használatba veheted a teljes rendszert, minimális összegért.
 
 

 
Jelenleg a Farmasi rendszerhez készült el két ATR rendszer.

Ha még nem vagy Farmasi tag, vagy tag vagy az én (Szabó Orsolya) vonalamon, akkor itt olvashatsz a rendszerről:

Ha már Farmasi tag vagy, de nem az én (Szabó Orsolya) vonalamon, akkor pedig itt tudsz tájékozódni:

Mindkét gombra kattintva hírlevél sorozatra tudsz feliratkozni – ha feliratkozol, “élőben” fogod látni, hogyan működik a rendszer. 

 

Ha másik MLM üzletben dolgozol, és szeretnél az saját üzletedhez is ATR rendszert, akkor pedig ide kattints
(Figyelem! Csak akkor tudunk ATR rendszerépítésről egyeztetni, ha a csapatodból/ cégetektől legalább 50 fő szeretné használni az ATR rendszert. Ha ez a minimum létszám megvan, beszéljünk róla.)

 

Vélemény, hozzászólás?